TEPE GÜVENLİK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE SEKTÖR BİRİNCİSİ OLDU

17 Aralık 2018

Tepe Güvenlik, ülkemizin referans almak amacı ile en çok ziyaret edilen internet sitelerinden biri olan şikayetvar.com’un kullanıcıları arasında yaptığı müşteri anketlerinde %91 müşteri memnuniyeti ortalaması ile sektöründe birinci oldu.

2018 yılında müşterilerinden gelen tüm şikâyetleri 5,5 saatte çözüme ulaştırmayı başaran Tepe Güvenlik,  önümüzdeki dönemde bu süreyi daha da kısaltmayı hedefliyor.

Türkiye’nin öncü elektronik güvenlik ve alarm markası Tepe Güvenlik, ülkemizin en çok ziyaret edilen internet sitelerinden biri olan şikayetvar.com’un kullanıcıları arasında yaptığı müşteri anketlerinde aldığı memnuniyet oranı ile sektöründe birinci oldu.

2017 yılında şikayetvar.com’un en yüksek memnuniyet düzeyi, en hızlı cevaplama süresi, en çok teşekkür oranı ve en az şikayet sayısı kategorilerinde birincilikleri bulunan Tepe Güvenlik, 2018 yılına ait müşteri anketlerinde %91 müşteri memnuniyeti ortalaması ile kategori birinciliklerine bir yenisini daha ekleme başarısını gösterdi.

Müşteri memnuniyetinin en hassas olduğu sektörlerden biri olan elektronik güvenlik ve alarm sistemleri alanında “en iyi” olmayı hedeflediklerini,  bu hedef doğrultusunda sorunları en kısa sürede çözmeye odaklandıklarını belirten Tepe Güvenlik Genel Müdürü Özgür Gök, gösterilen çabanın müşteri nezdinde takdir görmesini mutlulukla karşıladıklarını belirtti.

Ortalama Çözüm Süresi 5,5 Saat


“Müşterilerimizden gelen şikâyetlerin tamamı bir sistem dâhilinde inceleniyor ve analiz ediliyor. Şikâyet çözüme ulaşmadan dosyası kapanmıyor” diyen Gök, 2018 yılında tüm şikâyetlerin ortalama çözüm süresinin 5,5 saat olarak gerçekleştiğini ve her yıl bunun daha da kısaldığına dikkat çekti.

Şikayetvar.com memnuniyet anketlerine göre tüm sektörleri içeren sıralamalarda memnuniyeti en yüksek ilk 10 şirket arasında Tepe Güvenlik’in düzenli olarak yer aldığına dikkat çeken Gök, “alarm sistemlerimizi tercih eden kullanıcılarımızı memnun etmeyi, onlara beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedeflediğimiz için ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemini kurduk. Farklı kaynaklardan gelen tüm şikâyetlerin çözümü ile ilgili müşteri hizmetleri departmanımız içerisinde ayrı bir birimimiz var.  Ayrıca tarafımıza iletilen şikâyetler yalnız bu birimin değil, tüm şirket çalışanlarının ve yöneticilerinin sorumluluğu altındadır” diye konuştu.


Özgür Gök konuyla ilgili olarak sözlerine şöyle devam etti:

 “Yaptığımız işin öneminin farkındayız. Özellikle alarm sistemine ait tüm montajlardan sonra telefon ile anket düzenliyor veya yüz yüze ziyaretler gerçekleştiriyoruz. Böylelikle montaj ve işçilikleri sistem kullanıcılarımız adına kontrol edebiliyoruz. Alarm sistemleri; aynı anda mekanik, elektronik ve telekomünikasyon alt yapısı içeren kompleks sistemlerdir. Bu tip sistemlerde; uzaktan izleme metodolojimizle, şikâyetin başlamadan erken teşhisini sağlayarak tüketicimizin yanında olmayı hedefliyoruz. 7 gün 24 saat hizmet veren alarm merkezimizde; arıza çözüm ve teknik destek kısmı için ayrı özel eğitilmiş uzman ekiplerimizin olması bizim en büyük farkımız. Bize ulaşan arıza ve taleplerin %80’nini, mekâna teknik servis göndermeden telefonda çözüyoruz. Bu hizmetimiz sayesinde tüketicimiz hem zamandan hem de teknik servis için ilave ücretlerden kurtulmuş oluyor.”