TEPE HOME 2019'DA YENİ İŞBİRLİKLERİNE İMZA ATACAK

15 Mayıs 2019

Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan: “2019 için hedefimiz, pazarda öne çıkan bir çözüm ortağı olmak.”

Türkiye’de mobilya ve ev aksesuarı perakendeciliği alanında faaliyet gösteren ilk ve en büyük mağazalar zinciri olan Tepe Home, 60 bin metrekare alan üzerinde kurulu dünya standartlarında üretim yapan tesisleriyle, Türkiye genelinde toplam 14 noktada hizmet veriyor. Tüketicilerinin hayatlarına dokunarak gustolarını artırmaya, stil önderliği yapmaya, tasarım karakterini güçlü tutmaya odaklı bir strateji ile hareket eden marka, 50 yıllık sektör deneyimini dünya trendleri ile harmanlayarak, sektörü yönlendirmeye ve büyütmeye devam ediyor.   

Tepe Home’u rakiplerinden ayıran en büyük farkının; pazarda uygun fiyatlarla pozisyon alması, tamamen Avrupa standartlarında malzeme kullanarak kaliteli ürün sunabilmesi ve global trendleri yansıtan tasarımlarındaki çeşitlilik olduğunu dile getiren Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, bunun altında yatan sebebi; 50 yıllık Tepe Mobilya deneyimi ve markanın, Türkiye’de entegre endüstriyel üretim konusundaki açık ara liderliği olarak açıklıyor. Çapan, makina parkındaki zenginliğinin Tepe Home’a masif, kaplama, lake, high gloss cila, metal ve döşemelerin tümünü kendi entegre tesislerinde üretebilme ve işleme gücünü verdiğini belirterek, “Bu sayede, yüzeylerde malzeme ve işçiliğin yoğun olduğu, ışıltılı ve lüks elementlerin de eşlik ettiği, daha özellikli ve nitelikli mobilyaları, piyasaya göre çok daha uygun fiyatlarla üretebiliyoruz. Sanayi gücümüzün yanında, Türkiye’de ‘home decor perakendiciliği’nde ayrıcalıklı konsept ve çözümler sunan, keyifli alışveriş imkanı sağlayan bir markayız. Tüm bunları birleştirdiğimizde, 5.000 çeşit ürünlük geniş yelpazemizle, tüketicilere ve profesyonellere dekor ihtiyaçlarına tek adreste çözüm bulabilme imkanı sunuyoruz” diyor. 

 

Trendleri yakından takip eden tüketici, Tepe Home’u farklılaşmaya yöneltti

2018’de tüketicinin dekorasyon ihtiyacını ve tarzını yaratma yolculuğunu kolaylaştıracak farklı bir konsept mağazacılık anlayışı sunan Tepe

Home, yeni üst segment mobilya koleksiyonu olan Premium’u tüketiciyle tanıştırdı. Farkını ve kalitesini, yeni satış noktaları açarak daha

fazla müşteriye ulaştırmayı hedefleyen marka, ilk olarak yeni koleksiyonlarını vurguladığı konsept mağazaları İzmir Gaziemir ve İstanbul

Skyland HOM Design Center'ı hizmete açtı.    

 

 “Hızlı şehirleşme, kültür düzeylerindeki artış, özgün stil ihtiyacının öne çıkması, trendleri takip eden tüketici grubunun hızla büyümesi de

bizi mobilyada farklılaşmaya yöneltti” diyen Çapan, üretim alanındaki yüksek kabiliyetinin markaya bu konuda rahat hareket etme alanı

tanıdığını söylüyor.  

 

2019’da yeni işbirliklerine imza atacak

Tepe Home’un 2019 yılı için öncelikli hedefini; “Mimarlar, iç mimarlar ve tasarımcılarla başlattığı iş birliklerini çoğaltarak, pazarda sunduğu

fonksiyonel çözümlerle öne çıkan bir partner olmak” sözleriyle açıklayan Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, markanın

projelendirilebilir ürünleriyle otel, cafe/restaurant, konut, ofis, sağlık ve eğitim yapı projelerinde yer alarak, daha fazla başarılı projeye imza

atmak istediklerini belirtiyor.

 

Tepe Home, Premium koleksiyonuyla oluşturduğu yeni üst segment marka çizgisini, 2019 yılında da korumaya hazırlanıyor. Bu konseptle

yola çıktığı yepyeni koleksiyonlarla, tüketicilerine erişilebilir lüksü sunmayı ve mimarlarla birlikte önemli projelerde yer almayı amaçlıyor.

Tüm bunların yanı sıra markanın yeni satış noktaları arayışı da devam ediyor.