Tepe Servis

Tepe Servis, 2008 yılında entegre tesis yönetimi (temizlik-güvenlik-teknik bakım-bahçe bakım-ofis destek, vb.) alanında faaliyet göstermek amacıyla kurulmuştur. Sektörün genç şirketlerinden olan Tepe Servis'in temel hedefi, büyüme ve müşteri memnuniyetidir.

Şirket, sektörün önde gelen isimleri arasında yer almak için müşteri memnuniyeti sağlayarak sistemlerini sürekli iyileştirmenin önemine inanmaktadır. Bu doğrultuda, organizasyonların ana faaliyetlerini yürütebilmesi ve binalarda kaliteli yaşam ve çalışma ortamının sağlanabilmesi amacıyla uzman, kaliteli ve deneyimli kadrosuyla yüksek standartta, ekonomik ve geniş tabanlı hizmet sunma ve müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilme ilkelerini benimsemiştir.

“Tepe Servis ile İşler Yolunda”

Tepe Servis'in sunduğu hizmetler arasında, bilgi birikimi ve deneyimi doğrultusunda, maliyetleri en aza düşürmek ve kurumlara daha iyi ortamlar yaratmak için temizlik, güvenlik, teknik bakım, bahçe bakımı ve ofis destek gibi çözümler bulunmaktadır.

Yönetim, temizlik, teknik, bahçe bakım ve ofis destek gibi hizmetler Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Buna ek olarak, özel güvenlik hizmeti için, 5188 sayılı "Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun ve Uygulama Yönetmeliği" doğrultusunda gerekli izinlerini T.C. İçişleri Bakanlığı’ndan almış olan, sektörün önde gelen şirketlerinden biri olarak yıllardan beri süregelen hizmet kalitesi doğrultusunda kamu ve özel kurum/kuruluşlara özel güvenlik hizmeti sağlayan Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri San. A.Ş. ile işbirliği yapılmaktadır.

Tepe Çağrı Merkezi

Müşterilerini elinde tutmak ve yeni müşteriler kazanmak isteyen şirketlerin sunduğu ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak ve şikâyetleri çözümlemek amacıyla kurulan Tepe Çağrı Merkezi, kısa sürede güvenilir bir firma haline gelerek, sektöründe dikkat çeken firmalar arasına katılmıştır. Tepe Çağrı Merkezi; hizmet kalitesi ile sektörde fark yaratmayı ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlayan bir kuruluştur. Kurulduğu 2010 yılından itibaren, teknolojinin etkin biçimde kullanımına ve sürekli büyüyen kadrosunun mesleki gelişimine önem vererek, sektördeki yeniliklerin takipçisi olmuştur.

Müşterilerinin stratejik ortağı olarak; müşteri hizmetlerinin tüm kanallarını yönetmek, müşteri memnuniyeti, bağlılığı ve değeri yaratmak, bu kanallarla yapılan satış odaklı projelerle müşterilerine yeni gelirler sağlamak Tepe Çağrı Merkezi’nin öncelikli hedefleri arasında yer almaktadır. Tepe Çağrı Merkezi, müşterilerine çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, danışmanlık faaliyetleri gibi operasyon ve destek çözümleri sunmaktadır. Bununla birlikte katma değerli hizmetlerin yani sıra dış aramalar, tele-satış, teknik servis, şikâyet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetleri de müşterileriyle paylaşmaktadır.

Tepe Çağrı Merkezi, uzman ve deneyimli personeliyle Ankara ve Trabzon lokasyonlarında hizmet vermektedir. Kısa sürede ulusal çapta şirketlere hizmet sunmaya başlayan Tepe Çağrı Merkezi’nin referansları arasında Enerjisa ve İDO yer almaktadır.

ISO 9001 çerçevesinde güvence altına alınan ve son teknoloji ile desteklenen profesyonel hizmetlerini müşterilerine sunan Tepe Çağrı Merkezi, kendinden emin ve güçlü adımlarla büyümeye devam etmekte ve sektöründe öncü bir kuruluş olmayı hedeflemektedir.

Tepe Servis Card

Tepe Servis Card, özel, kamu kurum ve kuruluşlarının personelinin yemek ve diğer hazır gıda ihtiyaçlarının karşılanmasında güvenilir, hızlı ve pratik bir çözüm ve çağdaş bir yöntem olan Akıllı Kart Teknolojisinin sağladığı avantajlar ve kullanım kolaylıklarını kullanmalarını, denetlenmelerini ve muhasebeleştirilmesini sağlayan bir Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. hizmetidir

Ödül ve Sertifikalar

  • TSE, Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi (Temizlik Hizmeti)
  • TSE, Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi (Alarm Haberalma Hizmeti)
  • TSE, Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi (Elektronik Güvenlik Hizmeti)
  • Sanayi Bakanlığı, Satış Sonrası Yeterlilik Belgesi (Alarm İzleme ve Elektronik Güvenlik Hizmeti)
  • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası/Belgesi
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası
  • TS 15388 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Belgesi



Web sitesini ziyaret etmek için tiklayin.