Haberler


Tepe Çağrı Merkezi’nden

5000 M2’lik Yeni Lokasyon Atağı

 

Ankara’da 5000 M2’lik yeni bir lokasyonda hizmet sunmaya başlayan Tepe Çağrı Merkezi, hızla büyümeye devam ediyor.

 

Bilkent Center’daki yeni lokasyon, Tepe Prime’daki Çağrı Merkezi birimiyle çift yedekli olarak hizmet veriyor. Bu özelliğiyle Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’nın en büyük çift yedekli çalışan çağrı merkezi oldu.    

 

ODTU, Bilkent ve Hacettepe Üniversitelerinin tam ortasında yer alan yeni Tepe Çağrı Merkezi, müşterilerine 7/24 hizmet sağlarken, ihtiyacı olan öğrencilere de ek gelir olanağı sunuyor.

Hem Ankara, hem de İstanbul'da faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’da Bilkent Center’da 5000 M2’lik yeni lokasyonunu 11 Kasım Çarşamba günü düzenlenen açılış kokteyliyle hizmete sundu. Sesli iletişime ve hoş bir sesin pozitif enerjisine inan Tepe Çağrı Merkezi, açılışını Anatolian Soprano’s grubu ile taçlandırdı.



Açılış konuşmasını Tepe Servis ve Yönetim AŞ Yönetim Kurulu Başkan Vekili Levent Güler’in gerçekleştirdiği törende; açılış kurdelesini Bilkent Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sn Prof. Abdullah Atalar, Bilgi Teknolojileri Kurumu eski Başkanı Tayfun Acarer ve EnerjiSA Müşteri İlişkileri Müdürü Serkan Torun birlikte kesti.

Törene Bilkent Holding Yönetimi, Meteksan Savunma, Meteksan Matbaa, Tepe İnşaat, Tepe Betopan, Tepe Savunma ve Güvenlik, EnerjiSA Dağıtım ve Perakende şirketleri, Bilenerji, Bilintur, Tepe Mobilya, Tepe Güvenlik A.Ş:, Tepe Home, Sports International, Multinet, Bilbak, Cyberpark, Tepe Emlak, Bilkent Center, Tepe Prefabrik yöneticileri katıldı.

Yeni lokasyonu ile birlikte Tepe Çağrı Merkezi, Ankara’daki toplam kapasitesini 7500 M2 ve 1000 seat’e çıkarmış oldu. Bilkent Center’daki yeni lokasyon, Tepe Prime’daki birim ile çift yedekli olarak hizmet veriyor. Bu özelliğiyle Tepe Çağrı Merkezi Ankara’nın en büyük çift yedekli çalışan çağrı merkezi oldu.

Çağrı merkezi hizmetlerinde EnerjSA, İDO ve Multinet gibi büyük kurumsal firmaların tercih ettiği marka olan Tepe Çağrı Merkezi, teknolojik altyapısı ve kapasite yatırımları ile 2010 yılından bugüne hızlı bir büyüme göstererek sektörün liderleri arasındaki yerini aldı.

 

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. Genel Müdürü Canan Çakmakcı, Tepe Çağrı Merkezi’nin kurulduğu günden itibaren, yasal sorumluluklarının da bilinciyle, yüksek seviyede teknoloji, güçlü bir teknik altyapı ve kalifiye insan kaynağıyla hizmet verdiklerini vurgulayarak, “ Müşteri memnuniyeti ticaretin en temel yakıtı, vazgeçilmezi. Çağrı merkezi müşteriyle anında temas kurabilmek için en etkili araçtır. Müşteriler artık 7/24 ulaşabildikleri, görüş ve taleplerini iletebildikleri markalar ile çalışmayı tercih ediyor. Müşteri temsilcisiyle birebir sağlanan bu sıcak iletişimin yerini hiçbir şey tutmuyor. İlerleyen dönemlerde birçok firma, kurum, kuruluşun da çağrı merkezi hizmetine ihtiyaç duyacağı muhakkak. Çağrı merkezi hizmeti, teknolojik alt yapı ve yetişmiş insan kaynağı gerektiren başlı başına bir uzmanlık alanıdır. Bu sebeple müşteri teması ihtiyacı duyulduğunda, profesyonel ve kalitesi belgelenmiş hizmet sağlayıcılarının tercih edilmesi başarının temeli olacaktır.” Dedi.

Tepe Çağrı Merkezi’nde çağrı merkezi altyapısı, süreçleri, müşteri temsilcileri, müşteri memnuniyeti ve sosyal sorumluluklarla ilgili mevcut durumunun belirli standartlara göre takip edilmekte olduğunu belirten Çakmakcı, ilgili standartların uygulanmasıyla birlikte, çağrı merkezinin altyapısından başlayıp, müşteri memnuniyetine kadar giden tüm proseslere yönelik bu kontrolün sunulan hizmete olumlu yansıdığını belirtti.

ODTU, Bilkent ve Hacettepe Üniversitelerinin tam ortasındaki Bilkent Center’da yer alan Tepe Çağrı Merkezi, müşterilerine 7/24 hizmet sağlarken, ihtiyacı olan öğrencilere ek gelir olanağı sunabilecek.

Tepe Çağrı Merkezi’nin Hizmet Kalitesi Tescilli

Hızlı bir gelişim gösteren çağrı merkezi sektörünün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi büyük önem taşıyor. Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip olan “EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası”na sahip olan Tepe Çağrı Merkezi, pek çok iş sürecini kapsayan (müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçleri) denetimleri başarıyla tamamlayarak, Avrupa Birliği standartlarında hizmet verdiğini belgelemiştir.

Tepe Çağrı Merkezi hakkında:

2010’da Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde müşteri memnuniyetini yönetmek ve yeni müşteriler kazanmak, sunulan ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak, şikâyetleri çözümlemek amacıyla kurulan Tepe Çağrı Merkezi, kısa sürede güvenilir ve sektöründe dikkat çeken firmalar arasına katılmıştır. Tepe Çağrı Merkezi, yüksek hizmet kalitesiyle sektörde fark yaratmak isteyen bir kuruluştur. Merkez, kuruluşundan itibaren, teknolojinin etkin biçimde kullanımına ve sürekli büyüyen kadrosunun mesleki gelişimine önem vererek sektördeki yeniliklerin takipçisi olmuştur.

Tepe Çağrı Merkezi’nin öncelikli hedefleri arasında ;

Müşterilerinin stratejik ortağı olarak;

  • Müşteri hizmetlerinin tüm kanallarını yönetmek,
  • Müşteri memnuniyeti, bağlılığı ve değeri yaratmak,
  • Satış odaklı projelerle müşterilerine yeni gelirler sağlamak

yer almaktadır.

Tepe Çağrı Merkezi, müşterilerine çağrı merkezi çözümleri üretirken, başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, danışmanlık faaliyetleri gibi operasyon ve destek çözümleri de sunmaktadır. Kısa sürede ulusal çapta şirketlere hizmet sunmaya başlayan Tepe Çağrı Merkezi’nin referansları arasında Türk Telekom, Digitürk, Avea, Bilintur, İDO, Enerjisa ve Multinet yer almaktadır.

* Tepe Çağrı Merkezi, katma değerli hizmetlerin yanı sıra dış aramalar, tele-satış, teknik servis, şikâyet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetleri de müşterileriyle paylaşmaktadır.

 

ISO 9001, ISO 10002 ve TS 15838 standartları çerçevesinde güvence altına alınan ve son teknolojilerle desteklenen profesyonel hizmetlerini müşterilerine sunan Tepe Çağrı Merkezi, kendinden emin ve güçlü adımlarla büyümeye devam ederken hedefi, sektöründe öncü bir kuruluş olmaktır. 



12.11.2015 19:53:33

TEPE İNŞAAT 2,1 MİLYAR TL’LİK YATIRIMA

HAZIRLANIYOR

Özkaynak sıralamasında Türkiye’nin en büyük 50. şirketi olan Tepe İnşaat, önümüzdeki 5 yıl içerisinde 2,1 milyar TL’lik yatırım öngörürken ABD’de şirket kurarak buradaki yeni yatırım fırsatlarını da yakın takibe aldı.


 

İnşaat ve gayrimenkul sektörünün önde gelen şirketlerinden Tepe İnşaat taahhüt işlerine devam ederken yatırım projelerine hız vereceği yeni bir döneme giriyor. 2017’nin ilk yatırım projesi olan Çekmeköy-Ömerli’deki Tepe Aura projesinin yanı sıra şirket yakın vadede Ankara’da bir yeni proje ile İstanbul’da iki büyük kentsel dönüşüm projesine daha başlamayı hedefliyor. Tepe İnşaat ayrıca ABD’de kurduğu yeni şirketi ile ülkede yeni yatırım imkanlarını da araştırıyor.

Tepe İnşaat’ın kurulduğu 1969 yılından bugüne 13 milyon metrekareye yaklaşan üretim ile Türkiye’nin en büyük inşaat şirketlerinden biri olduğunun altını çizen Tepe İnşaat Genel Müdürü Atila Kemal Oğuz, geçen bu 48 yıllık sürede ülkemizdeki birçok simge yapı da imzaları olduğunu belirtti.

Tepe İnşaat’ın yeni dönem hedefleri hakkında bilgi veren Oğuz, “önümüzdeki dönemde mevcut yatırım ve taahhüt işlerine bir yandan devam ederken büyük ölçekli yatırım projelerimizin ağırlık kazanacağı bir döneme gireceğiz. 2017’nin ilk yarısında Ankara’daki Park Mozaik yatırım projemizle, yükleniciliğini üstlendiğimiz Kartal’daki And Pastel ve Türkmenistan’daki Cam Fabrikası inşaatlarına devam ettik. Anahtar teslimi olarak üstlendiğimiz Tükrmenistan Cam ve Cam Ürünleri Fabrikası’nda iş hacmi 527 Milyon Dolar’a ulaştı. Planlanan tarihten 3 ay öncesinde tamamlamayı hedefliyoruz, önümüzdeki yıl başında açılış töreni gerçekleştirilecek. Park Mozaik projesinde 1.etap’ın teslimini Aralık ayında gerçekleştirdik ve yaşam başladı. Diğer yandan 2017’nin ikinci yarısında ise Tepe Aura projemize başladık. Şu an projenin ön satışlarını gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Tepe İnşaat 5 yılda 2,1 milyar TL yatırım yapacak

“Yılın son çeyreğinde Ankara – Etlik’de Tepe Steps adını verdiğimiz yeni bir projeye başlayacağız” diyen Oğuz, 200 Milyon TL yatırım değerine sahip olan bu projeyle bölgeye ve Ankara’ya değer katacak yeni bir yaşam alanı hayata geçireceklerini belirtti. Sözlerini sürdüren Oğuz, “diğer yandan İstanbul’da Kadıköy Hasanpaşa’da 14 dönümlük bir arsa üzerinde kentsel dönüşüm projesi için de ciddi çalışmalarımız oldu. Bu proje için toplam yatırım tutarı 520 Milyon TL olacak ve 2018 ilk çeyreğinde inşaata başlamayı hedefliyoruz” dedi.

Oğuz sözlerine şu şekilde devam etti: “Kentsel dönüşüm projelerimiz İstanbul’da Hasanpaşa ile sınırlı kalmayacak Avrupa Yakası’nda Beşiktaş’ta iki büyük ölçekli, prestijli proje hazırlığındayız. Bu projeler için 450 Milyon Dolar yatırım öngörümüz bulunuyor. Tepe İnşaat olarak yakın dönem içerisinde gerçekleştireceğimiz bu projelerle birlikte önümüzdeki 5 yılda 2,1 Milyar TL’lik yatırım hedeflemekteyiz.”

Tepe İnşaat ABD’ye açılıyor.

Yurtdışında önemli taahhüt projeleri gerçekleştirdiklerinin altını çizen Oğuz, Rusya, ABD ve Türkmenistan’da ofisleri bulunduğunu ve bu ülkelerde yeni projeler için çalışmalar yaptıklarını söyledi. ABD Washington’da yeni bir şirket kurduklarını ve bu şirket ile gerek Washington, gerekse Florida’da taahhüt ve yatırım projeleri yapmayı hedeflediklerini sözlerine ekleyen Oğuz,  “2018’de bu bölgede geliştireceğimiz projelerin duyurusunu yapacağız.” dedi.

Konutta AR-GE çalışmalarını başlatıyoruz.

Gayrimenkul yatırımlarında AR-GE çalışmalarına büyük önem verdiklerini belirten Oğuz, “bu çalışmalarda endüstriyel tasarımcılar, iş güvenlik uzmanları, LEED belgesi gibi çevre odaklı inşaat teknolojilerin uzmanları, nihai müşterilerimizden, özellikle de ev hanımları ve çocuklardan aldıkları geri bildirimlerle daha iyi ve daha verimli konutlar için çalışacaklar.” dedi.

 

Simge birçok yapının arkasında Tepe İnşaat var.

Beykoz Konakları, Narcity, Narlife, Park Mozaik ve Tepe Prime gibi gayrimenkul sektöründe öncü olmuş projelerin yatırımcısı ve geliştiricisi olduk. Diğer yandan taahhüt şapkamızla da İş Bankası Genel Müdürlük Binası, Kanyon, İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali ve Ankara Esenboğa Havalimanı İç ve Dış Hatlar Terminal Binası gibi birçok önemli simge yapı ve projede Tepe İnşaat imzası bulunuyor.

Son yıllardaki yükselen grafiğimiz neticesinde uluslararası inşaat sektör dergisi ENR'ın (Engineering News Record) hazırlamış olduğu inşaat sektörünün en önemli araştırmalarından biri olan ENR 2017’de dünya genelinde 166. sırada yer alma başarısı gösterdik. Ayrıca Fortune 500 Türkiye sıralamasında 145. sırada yer alan Tepe İnşaat aynı çalışmada öz kaynaklara göre sıralandığında Türkiye’nin 50. en büyük şirketi konumunda bulunuyor.